Fredagen den 3e december

Är det bara jag eller är det inte fredag och måndag HELA tiden?
Lyssnar på "you'll be in my heart" och tänker på när jag och Linnie sjöng den på pappas och Helens bröllop, det var fint, vissa grina, kul.

Efter jobbet sprang jag upp och väckte mickis och vi hade ett yogapass ihop, det var första gången jag provade på det. Man kunde ju inte göra annan än skratta när hon och jag, lika oviga, står och försöker göra "hunden" eller "grodan" båda två skitkoncentrerade och sprängröda i anskiktet. Men övning ger färdighet så vi kommer inte ge upp i första taget!

Mammsen kom förbi på en köpp kaffe nyss, hon hade med sig en inflytningspresent (flyttade ju bara in för ca en och en halv månad sen, men bättre sent än aldrig!) som bestod av en påse räkor. Den ska jag lyxa till det med ikväll med ett glas gott vitt vin :) tack mammi

I morgon är det julkalas
Kööössss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0