Skilja på - 20e oktober

Datorn har crashat hos pappu. jävlaskitpissdator
Igår drog jag ut och spranh runt das kleines Lindesjön, det märks faktiskt att träningen gett resultat! Det känns bra

Ikväll ska jag och pappa till Farmor, låna hennes bil och övningsköra lite, för i morgon har jag min första körlekton! dääru

Fan vad jag mår illa


Och jag kan inte skillja på om jag vill vinna dig
Och jag kan inte skillja på om jag vill va med dig
Och jag kan inte skillja på om jag vill bli av med dig
Och jag kan inte skillja på om jag vill skada dig

Men du om nån borde förstå att man inte gör såhär mot mig.....




Liza gurli i ett nötskal. Aldrig vet jag vad jag vill


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0