Smaka på svett, Elaka DU!!

"Smaka på svett, elaka duuu!!!"
haha från svampbob fyrkant idag! :D


Kom nyss hem från tomas, vi kollade på en komedi som var riktigt bra! men fick aldrig veta vad den hette :(  Jag kommer bli fet som en gris om jag forstätter vara vän med han: baguetter, micro pizza, micro pop, chips och dip och glass banan grädde och chokladsås blir det mkt av. ujuj!

Har haft en otolgt slapp dag med Josse, bara legat i soffan och slappat med film. Sprang ner till Ica i morse och köpte frulle åt oss (: 

Fest hos Em igår, Det var kul brabraa (Y) Jag fick lite damp bara ibland men jag hade ju rätt till det, när min bästa vän är ledsen...<3 Ingen som behöver ta åt sig :D


ska väl försöka äta upp min lussebulle nu... den ser inte så god ut. :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0