Nu kan det vara för sent att säga som det är..

Idag försökte jag sova så länge jag kunde. Vaknade hur många gånger som helst i morse, men låg kvar och somnade om. När jag hade gjort detta kanske 5 ggr, tänkte jag att nu måste kl vara mkt! kanske ett eller kanske halv tre! Men när jag gått upp och kollade på kl var hon bara kvart i elva och jag käkade frukost.

Övnigskörde in till Linde, Miciks kom en sväng och vi käkade chokladpudding (Y) Sen gick jag med Mli och Lis hem till Lisen. Sen hem och där väntade god mat! :)

Lisen kom nyss till Fornis, hon och linnie ska sova i min säng inatt, kolla på Dreamgirls och myse, jag älskar dig lis, allt kommer kännas bra snart <3





jag har försökt att tänka bort dig
på alla sätt

Kommentarer
Postat av: lis

<3333 söt

2009-02-17 @ 13:35:52
URL: http://liseenliz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0