Stress - 7e december

såå nu har jag ringt Satin. Som jag skulle ha gjort för länge sen om jag vart smart.. Men utgång på lördag alltså! förfest hos mig och alla som är taggade får komma :)
För alla som är asintresserade av mitt fullspäckade schema nu fram över så lyder det:
Idag: prov i psykologi. Baka lussebulle
i morgon: baka mer lussebulle
på onsdag: inlämningsuppgift till Peder.
Fredag: lämna skiva till Gunilla
Lördag: fylla år och få present och gå ut på krogen
Nästa måndag: psykologiomprov
Nästa tisdag: tandläkaren/prov i rättskunskap
nästa onsdag: Prov i engelska/i småföretagande/körlektion
Sen ska jag jobba på bröllop på fredag 
och sen orkar jag fan inte göra en sak till!!!

Puss och hej
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0