Trouble mind - 16e augusti

Fornisvecka it is..
Har vartit så seg hela dagen. somnade i nästan två timmar nu på eftermiddagen.

Tankarna går som vanligt till olika ställen hela tiden, fast oftast orkar jag inte bry mig så mkt. Saker och ting händer ju så småning om, sanningen kommer ju alltid fram tillslut, så varför gå och fundera och oroa sig hela tiden?
Hah, Sara sa idag att hon önskade att hon kunde vara lika iskall som jag. Det var ju lite kul och höra, men sen tänkte jag: är det verkligen bra att aldrig visa att man är ledsen för någon alls? Inte för att jag är det ofta, kommer inte ens ihåg när jag var det sist. Men men, snart kommer väl allt på en gång eller nå :) kul det blir då (Y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0