Söndagen den 6e mars

Mars! Nu kan våren börja!
Sitter hemma i min mörkblå soffa med Gucci (Mickis katt), hon har stått utanför min dörr och skrikit ett bra tag så har släppt in henne, nu sitter hon här i soffan och glor på mig med sina gula ögon. Och apropå katter så har Muggnar fått de sötaste små kisseungarna som finns! Eller hon har inte fött ut dom, det skulle vara ganska äckligt :(

Det här helgen vart lugn och skön, hade ingen ork att gå ut och festa nå, så i lördags gick jag hem vid halv elva och låg själv hemma i soffan och vaknade klockan tolv av att jag hade somnat (och dreglat lite på min hand).. PARTY OR WHAT?!

Nyss vart ute och sprungit, kan inte riktigt hålla balansen mellan att mula godis och komma i form. Men men, det är iaf en början. Så som sagt, sitter nyduschad i min soffa, lyssnar på Lars Winnerbäck och vet inte riktigt vilket humör jag är på. Jag utser här med mig själv till världsmästare i att grubbla på saker.

Men disken väntar!
HÖÖÖÖJJ


Kommentarer
Postat av: Systradi

Fan vilket drag du hade i lördags då!!? sheat. Men bli inte som jag bara. Ger upp TOTALT om att skippa godis. Kanske blir 32 situps om året :)

2011-03-08 @ 12:06:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0