Söndagen den 13e mars

Ligger i min stora sköna säng. Den är så go å mjuk och står alltid och väntar på att jag ska krypa ner :)
Lyssnar på "new slang" och "9 crimes"och varvar ner efter den lugnaste dagen jag haft. Vaknade väl runt halv tolv och drog iväg och käkade på Palmas med Teresia och Josse. Sen drog jag och josse hem och skulle försöka kolla på film men somnade och vaknade klockan halv sex. Fick lite half panik men det var ändå så jäkla gött. Är man bakis så är man trött konstant känns det som, nu kommer jag slockna så fort jag stänger av datorn.

Gårdagen var hur bra som helst! Tack för en rolig kväll Juhan! :)




Foxy lady!


druvan











Bästa kapten Filling får avsluta!

NAjtY NAjtY
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0