Lördagen den 4e juni

Hej allihopa
Hej hej hallå
Hej goddag, tack goddag, hej goddag
Hur e läget? Jo, tack.. såhär är det
att ännu en gång står vi inför samma gamla problem som vanligt.
dom ofantligt stora, och dom pyttesmå.
Och jag vet som vanligt inte hur vi ska lösa dem eller komma över de
här sakerna som står mellan oss och total lycka.
Men... vad jag tror är att om vi skiter i det och inte gör ett PISS
så kommer nog tiden att lösa hela grejen, för tiden har en sån magisk effekt på oss.<3

// Timbuktu

Börjar med några väl valda ord "Det löser sig" av mig goda vän Timbuktu. För det är så sant som han säger!
Sen över till att jag är en jävla looser när det kommer till att köra LCHF-metoden. Det tog väl ungefär 36 timmar innan det blev vin, choklad och pizza. Men jag började denna dag med en springtur så sen var det dåliga samvetet borta!

Nu ska jag göra iordning mig för att glo på bal, sen ska jag och Teresia ta med oss styvmamma ut, innan vi går vidare mot Freddys Galaaaj!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0