Torsdagen den 6e januari

Snökaos! Men det har jag faktiskt inga som helst problem med. Så länge det inte är 25 minus så får det vara så mkt snö det vill! Ser inte ett skit av vad jag skriver, provar de nya bruna linserna jag fick igår..
Gjorde nyss en fattigmansmiddag = Pitt-i-panna. Det kan vara bland det tråkigaste man kan käka men faktiskt inte alls så tokigt om man tänker efter :)

Nu ska jag och Mickan försöka komma på nåt att göra. Gav precis som förslag att vi kunde panta mina tomflaskor och sen köpa nåt gott för pengarna, hon nappade på betet, nu behöver jag inte stå där och panta själv. Fattar inte varför jag tycker att det är lite pinsamt att göra det. Det är som Elin brukar säga: det är ju skitbra, man får pengar för ingenting, och det är ju sant i och för sig?.

I morgon ska jag förvandlas till partypochahontas!



nya fina <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0