Onsdagen den 19e januari

Tantrum to blind. De är det den där nya gruppen som hela tiden spelas på MTv. Eller iaf 4 sekunder av låten. Som jag först tyckte verkade tråkig och dålig men sen när man tvingas lyssna på en låt 100ggr så börjar man rycka med lite. Sååå jag vart såklart tvungen att lyssna på hela låten på youtube (har nån någonsin sagt vilken bra sida youtube är? haha massor av kärlek till dig som skapade det.) Den är inte så pjåkig faktiskt.

Var helt hunda på att jag skulle få jobba dag så när jag vaknade åtta och såg att jag inte alls var på jobbet (i mina heta kläder) utan låg i min säng så tänkte jag att jag lika gärna kunde gå upp. Käkade en mysig liten frukost framför tvn.
Nu är klockan starx efter elva och jag hade hoppats att lilla söta fröken lisa hade svarat på mitt sms så jag hade fått en promenadkompis här på förmiddagen, men ICKE! Sätter i mina hörlurar och drar ut själv ist. 

Varför går det BARA Rihanna nu för? Aja det gör inget, du ä bra. Men nu måste jag ju sitta kvar och glo på varenda video innan jag kan gå ut... Typiskt!

Jag älskar musik
Jag älskar musikvideor
Jag älska radio

<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0