Torsdagen den 28e oktober

Kom precis in från det ruggiga regnvädret. Kryper ner i soffan med brydarna. Kommer jag rabbla upp dom? Ja det kommer jag: Muggtugg, Teresia, Mickis och Johanna. SÅ!
I morgon jobbar jag inte, fyfan vad skönt att slippa gå upp mitt i natten! Fast jag ska till tandläkaren vid 20 i elva så det blir ingen superlång sovmorgon inte.

Gjorde mitt första matteprov idag. Fick väl ett sletet sketet G, jag borde ju ha engagerat mig mycket mer egentligen med tanke på att jag bara läser ett ämne, men det blir så svårt, även om jag tycker att det är roligt och har relativt lätt för det..

Har inte mkt mer att skriva idag.
Mys med era nära och kära denna mörka torsdagskväll <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0