Torsdagen den 14e oktober

Herregud sov till nästan halv tolv idag! Det har jag inte gjort på länge, och då var jag ju redan ur fokus så då hoppade jag över morgonpromenaden i all hast. Inget som stämmer idag. Plus att jag var helt säker på att det var onsdag.
Hade en ganska jobbig dröm inatt med. Fast inte den som jag brukar ha som tur är. Allt var omvänt och huller om buller. Helt plötslig var det jag som stod där och fick en utskällning. bleee'

Mattelektion
Träning
Middag @ mammys place
Köra Linnie till tåget halv tio?
Filmmys någon? (ovanligt)


Why do I want you
now that I can't have you.
Why did'nt I just want you back
when I had you back, when I had you
?



Den här gamla låten kom till mig igår av en ren slump, hade helt glömt bort den, coincidence?

Kommentarer
Postat av: J

Liiiz du ska ju ha filmis med miiiig! :)

2010-10-14 @ 16:06:51
URL: http://sketmanvali.blogg.se/
Postat av: Liiiiz

Okeej men kom till mig vid typ nio eller nå då? :D

2010-10-14 @ 17:30:05
URL: http://gurli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0