Söndagen den 24e oktober

Pappa: Liiiizaa! Du måste gå uuuuuupp nuuuuu! :)
Liza: Du får.

Sov rätt hårt, hade tydligen lovat (i sömnen) att hämta honom i Lövåsen nu, men det kan jag ju inte? Så då råkade jag sätta honom på pottkanten lite ;/
Igår var vi uppe hos Mickis, alla 5 somnade i hennes säng. Det var mysigt haha. Sen vaknade jag kl tio och gick ner, la mig i sängen igen och råkade sova till kl två?! Känns som att jag skulle kunna sova i tio timmar till.

Ska iväg på handboll om en och en halv timme. Ska skrika halsen av mig som jag brukar göra. Jag förstår inte varför jag blir så exalterad det är ju bara en sport, Och de är ju duktiga men de har inte lyckats vinna nån gång när jag kollat. :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0