Söndagen den 17e oktober

Gud vad irriterande det är när man har skrivit ett inlägg ocg sen råkar trycka på bakåtknappen och allt försvinner! Nu har jag tjurat fördigt och gör att nytt försök.
Igår gick vi upp till grannen som hade innebandylagfest. :) sen vart det tydligen efterfest hemma hos mig. Vi var riktigt duktiga och lyckades hålla igång till kl 5.00 eller nått. (eller alla utom Teresia som gav upp runt två, frågan är hur hon kunde sova när musiken dunkade och vi dansade och gapade?)
Jag och Teresia var på hockey idag, haha! Fast det var inte sådär superduperspännande så vi drog efter andra perioden. Nu ligger vi i min soffa och gäser.


Johanna var fullast och gladast haha :)

Kommentarer
Postat av: J

riverside mothafucker

2010-10-18 @ 01:10:40
URL: http://sketmanvali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0