Söndagen den 10e oktober

Schleten...
Linnie står och försöker skrubba bort osten (som hade möglat) från min ostkupa. Slog på stort och köpte en ny nyss. Det var på tiden kan man säga, den andra hade ju börjat få ett eget liv. Ska bli gött att laga lite man så att spylukten försvinner från lägenheten. Hade en liten donna här som inte mådde så bra i morse. haha.

Gårdagskvällen var väl kanske inte det roligaste jag gjort i hela mitt liv. Vi var ca 10 pers i en etta som försökte samsas om vilken musik som skulle spelas. Fast Linnie sprang runt med sin systemkamera och tog faktiskt några riktigt bra bilder. Måste komma ihåg att be henne skicka dom till mig sen. Johanna kom och var så snäll och hämtade oss när klockan var ungefär ett. Men då var det en annan liten donna som inte mådde så bra. Så vi var väl hemma runt fyra tror jag...

Nu ska vi börja laga mat. Sen ska vi koppla in tv-spelet, äta Ballerina kladdkaka och mya hela dagen lång <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0