Onsdagen den 13e oktober

Dagen började med att jag vart uppbjuden på frukost hos Michaela Möller (nee det passar inte att skriva så.. Hon heter Mikis!) Jag själv hade försökt bjuda ner henne hit men hon vände på det och fick upp mig ist. Sen hämtade Mattias oss i sin lilla vita bil och vi drog upp till Erikshjälpen. Där har jag väl inte varit sen jag var typ 10 år, så det var lite snurrigt. Alla var ivriga och drog i allt som fanns för att försöka hitta det bästa fyndet. Mickis hittade en jävligt snygg jacka som hon passade skitbra i. Den kostade bara 50 kr! Jag hade inte riktigt samma tur, men köpte ett halsband för 15 kr och tre dödskalleringar för 1kr styck.



Haha det ser ju verkligen inte gott ut, men det var det! M(tyskt y)sly, färskpressade satsumas och polkagris te! Konstig men härlig blandning (Y)



Nööjd! Hade inte hon köpt det där halsbandet med ett kors på så hade jag gjort det :)


Minen haha? Vi gick förbi på strandpromenaden och såg att vattnet blivit alldeles limegrönt på ett ställe.


Förklaringen på detta vet vi inte. Jag tänkte om vassen hade färgat av sig, men nee vi förstod inte riktigt. Grönt vare iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0