Onsdagen den 13 oktober

Blää vad min mage inte mår nå bra! Det är nått med step up träningen som får den att må dåligt. Försöker trycka ner en lingongrova för att den ska sluta skrika!
Kom precis ur duschen. Får lite beslutsångest av vad jag ska göra av kvällen. Ska jag gå upp och vara med Mickis och dom, eller ska jag gå till Lovis och tillbringa sista kvällen med Linnie eller ska jag göra som pappa vill och bara sitta inne och vara med honom nu när han är hemma EN kväll...?
Svar: Vännää..? ("Vet inte" på trött tonårsspråk)


Måste ju visa mina cooola fynd från Erikshjälpen!


Fick dessa presenter av Helen (pappas fru) i inflyttningsgåva idag. Prefekt grej att hänga in disktrasan i. Den ligger ju alltid bara ivägen och ser ful ut! Sen en städmanual, haha, jag som tycker att jag har ganska rent och städat redan. Men den gör det kanske lite roligare att städa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0