Måndagen den 18e oktober

Hemma och käkar upp min matlåda! Gissa vad jag har gjort? joo jag har faktiskt Jobbat! För första gången på typ två och en halv vecka, Kunde inte somna inatt. Det var totalt ömöjligt. Teresia hade samma problem. Men sen hörde jag hur hon långsamt somnade och då vart jag avundssjuk och försökte ännu mera (gick inte).. Det känns som en pirrande känsla i bröstet och hjärtat slår lite fortare än normalt, och sen ligger man och tänker på massa saker som gör att man kan somna ännu sämre ;o Sen vankade jag helt plötsligt av världens stressigaste dröm som handlade om att jag hade försovit mig. Först vart jag glad för det betydde att jag faktiskt hade lyckats somna, men sen fick jag chocken när jag kollade på klockan och jag faktiskt HADE försovit mig. Klockan var ju förihelvete 20 i 5.00! Fick panik men kom fram precis i tid..!

Nu ska jag försöka få med mig nån ut och gå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0