Måndagen den 11 oktober

Härliga ljuva höstväder!
Linnie och jag följde med Mickis och käkade en sväng på Bellas. Vi såg en man som gick förbi som hade bland de värsta muskler jag sett! Det såg lixom inte normalt ut alls.. Sen såg jag en jättemysig halsduk inne på IIS som jag tänkte "den måste jag ha!" men när hon plockade fram den så sa hon: jaa den kostar 699:-.. Äre bara jag eller känns inte det väl dyrt för en halsduk..? Mjaa jag kom iaf på ganska snabbt att jag redan har två stycken väldigt goa halsdukar. Så det blev tji med det!

Vi tog en sväng till biblioteket. (jag följde lite motvilligt med, vet inte vad det är med det stället som får mig att må lite dåligt, är det lukten, den rent ut sagt döda stämningen eller är det att vi har en väldigt stel släkting som jobbar där?) Ja jag vet inte, men Linnie och jag kom på den braiga idén att låna hem några spökhistorieböcker som hon ska läsa för mig inatt innan vi somnar :)

Åker en sväng till Fornis ikväll för att rensa ur rummet och äta go mat!


Linslusen Felix fick hänga lite med linnie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0