Lördagen den 16e okober

Vinar i min vinkällare :) Johanna, muggnar, lisa, nattis och teresia
Igår var vi på Strömpis. Det var väl som det alltid är. Man är taggad, gör sig fin, förar och är ännu mer taggad, kommer in och dansar och har kul, tappar bort hälften av alla man kom dit med, när klockan är ett får jag småpanik för det är så mycket folk vill gå ut, går ut och sen åker hem. Haha.. Sen vill man ut nästa helg igen..? Nu ska jag nog inte gå ut på ett par veckor :)

Jag och duschen är ovänner btw, den försöker koka mig som en kräfta och då är jag försiiiktiig försiktig och drar EN milimetar till det kalla och då blir det iskallt! Sen håller jag på så fram och tillbaka tills jag blir förbannad och går ut! Ska nog klippa av slangen och duschar i handfatet hädan efter..

Nu ska vi bli fulla och glada och gå ut och gö' nå bus..


jag och muggtugg igår på bussen :)



Kräftliza? Hot or not?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0