Fredagen den 8e oktober

Gröten klar! Det är väl i stort sett allt som är klart. Jag är då rakt inte färdig med det jag borde. Ställde klockan på åtta för att jag tänkte att jag kommer väl hoppa upp ur sängen pigg och glad. Guess what? I did'n! Så nu stressar jag på som fan i stället! kom på igår runt kvart över tolv att jag varken har hunnit packa eller duscha..

Jag och min familj (på mammas sida, viktigt att komma ihåg, kan vara lite klurigt det där ibland) ska åka till Stockholm och kolla på Queen musikalen, mammsen vet hur mycket jag älskar Queen så jag fick det i studentpresent. Jag vart verkligen skitglad! Kommer bli häftigt att se!

Men vafan gröten kallnar juuu!
Godmorgon
Heeej dåå!
:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0