Vi rockar fett! - 31 januari

Helgens festligheter har varit kanon :) Känns som om jag skriver det efter varje helg.. Men kanske är för att jag nästan alltid har kul :) Fredagen blev en krogenfredag med Teresia Johanna Tommie och Marcus mfl.
 Igår kollade vi på Drängarna på Folkan. Linnie och jag vart yberglada och dansade armkrok till höger och vänster. Sen gick vi hem och åt upp den blodiga biffen som var kvar sen lördagsmiddagen. Efter det var vi mätta och belåtna och drog ut igen. Vi träffade Lollo utanför Folkan och väntade där bakom. Vem är det inte då som kommer ut? Jo självaste sångaren själv, Johan. Han var verkligen hur normal som hellst och verkade som en riktigt skön person. Vi stod och snackade en stund innan han skulle vidare till Göteborg eller nå. Sen skulle vi på nån efterfest hon nån Patrik, men när han sa att han bodde ovanför Schröders så vände jag tvärt. Det var alldeles för kallt tyckte jag :)
Linnie och jag gick hem och kollade lite på Scherlok Holmes och slocknade sedan.

Idag har vi vart hos farmur å faffa och käkat så jävla god söndagsmiddag. Sen till trummisen i pappas band för att spela in en reklamlåt till Statoil typ, men jag är så fucking hes sen helgen så jag kunde inte ta en ton. Inge kul då så Linnutt fick köra det ist.

Hajruuu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0