Jag är kung över ängarna - 30e januari

Ligger i min soffa med en kopp kaffe (som jag tror har kallnat nu..) Lite småseg efter gårdagen som man alltid är. men jag är ju så lyckligt lottat att jag aldrig blir riktigt bakis (peppar peppar ta i trää) iaf inte som Cissi är idag tror jag ;) Men kvällen igår på Strömpis var jädrigt nice! Jag går verkligen ut för att dansa för det är så himla ruuligt.
Hittmix går på tvn, varför är dom så jävla töntiga i musicvideos hela tiden? Haha nyss var det westlife, de gör exakt samma rörelser som de gjore för 10 år sedan. Och nu är det Mariah Carey som står och kråmar sig framför kameran..

AJA. Ikväll ska vi på Drängarna

HÖÖJJJJ ses på dansgolvet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0