Funääs - 3e januari

Hemma igen och allt är som vanligt. Eller nej förresten, inte jag! Nytt år, Nya tankar, Ny Liza! :) kommer bli ett väldigt glatt år tror jag.

I funäsdalen
dag ett: kom dit och var ganska sega. Åt mat och gick och la oss
dag två: ut i backen bara! åkte hela dagen hur kul som hellst!
dag tre: Åkte denna dag med, Emil försökte lära oss lite hur man hoppade, haha gick ju sådär :)
dag fyra: Drog vi och bowlade. Som vanligt var jag skitdålig i början, men sen tog jag in mig rejält och kom delad första plats! Vart tom rankad tredje bästa serie i hela hallen :D

dag fem: Nyårsafton! På dagen badade vi utomhusjaccuzi NICE som fan :D På kvälle hade tyskarna gjort en enorm buffé. Efter maten vart det partypart!
dag sex: Tog en skotertur i några timmar :)

Så summa summarum så vart det bland de bästa resorna jag gjort!




Kommentarer
Postat av: mliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.........

saonds veri nice.

2010-01-03 @ 15:32:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0