Biljävel - 26e januari

ÅÅh så mkt krångel!
Jag hade tänkt att jag skulle beställa uppkörning idag (privat) Så jag ringer till Vägverket och pratar med dem. Det frågar vilken bil jag ska ha så jag blir lite förvirrad och frågar Linnie hur hon gjorde. Hon hade körskolans bil. Så jag ringer upp VV igen jag beställer tid med körskolans bil. Sen ringer jag till körskolan och planerar in de sista körlektionerna till uppkörnigsdatumet. Men i slutet säger hon att de inte kan låna ut sin bil eftersom jag beställde privat. SÅ jag ringet VV IGEN och säger att jag vill ha deras bil ist. Okej säger hon, men då finns det inga tider förens två veckor efter den första tiden du beställde...?!! Fan. Jaha då ringde jag tillbax till körskolan och sa att de bara kunde ta bort alla mina körlektioner för de skulle ju inte passa in med den nya tiden.

Så nu står jag på noll igen!
JIPPEjeej

Snart kommer Johanna. Vi ska till Örebro och hon ska pierca sig. Josse följer också med.

pöusi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0