Söndag - 28e februari

Blöhö har sådär skittråkigt som man har ibland. Ikväll åker jag hem till Fornaboda. mmh. Cissi drar till Kalmar och jag får inte se henne på ett par dagar. Hoppas du får det ruuligt!
Krogen i fredags var kul! Det är alltid kul med mina vänner :D ni får en stjärna * . Och igår körde jag på john och låg hemma som en dö sill. Det var skönt
Idag var vi i Vedevåg och firade farfar på 81årsdagen. Farmor gör alltid den godaste maten <3 Eftersom jag inte har den bästa kontakten med min morfar så är det så himla skönt att kunna åka hem till farmor och farfar. Dom har verkligen gjort min barndom till något aldeles extra :)

I morgon är det mars och det är ett tecken på att det börjar bli vår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0