Torsdagen den 2a december

Min mysmånad är härmed invigd!
Jag har sedan länge planerat att ha december som min lilla grottmånad, att jag bara ska ligga i min lya och mysa! Mitt första försök började idag med attt jag fortfarande ligger i sången och drar mig (kl 11.40) men känner att jag redan börjar få lite smått panik över det så vi får se hur jag kommer lyckas.

Igår var det lite julbak inför vår julfest på lördag. Vi gjorde knäck och köttbullar! Alla är så extremt taggade på festen nu så jag hoppas att det inte spårar :D

Nu ska jag strax gå upp till övervåningen (Mickis place) och försöka mig på yoga för första gången. Kan se det framför mig: jag, stel som en pinne har knycklat ihop mig till en boll och måste skrika på hjälp..?
Skriver väl om jag hamnar på akuten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0