Tisdagen den 21a december

Befinner mig nedsjunken i Mickis soffa! Det var ju så in i helvete kallt ute så vi sprang sista biten hit. Vi var ute och handlade de sista julklapparna, så nu är det klart :) Jag älskar att köpa julklappar till mina nära och kära, det är så mkt roligare att ge än att få. Hade jag råd så skulle jag köpa hur många som helst :D
Jag vill ha en granjävel i lägenheten men eftersom jag typ inte ens klarar av att få en en kaktus att överleva i två veckor så vet jag inte om det är en så bra idé. Men kanske ska plocka lite granris och lägga i fönstret så man får lukten av jul iaf.

Fick en lite försenad födelsedagspresent av Josse idag. En biobiljett (vem ska jag gå med då..?), en marabou och en trisslott som jag vann hela 50 SPENAR på! Herregud nu måste jag bestämma om jag ska ta en ny lott och kanske bli miljonär eller ta de penagr jag fick.

Nu ska vi sätta på en julfilm så vi får in julkänslan riktigt. Det är ju bara 3 dagar kvar nu!!

Hööööjj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0