Onsdagen den 8e december

Vinter <3 jag må' hata't i februari men jag må' älskar't i december!
Tog mig en kopp te och kollade igenom de första avsnitten på julkalendern på datorn. Jag kan tänka mig att mina barnbarn säger till mig "vaddå tv? vad är det? Så du menar att ni var tvunga att vänta tills ett program skulle börja ist för att titta när ni vill på datorn?!". Aja nog om framtiden, man har väl inte riktigt samma humor som när man var liten, men vet vet, en knutta potential har årets julkalender kanske ändå..?

Igår fick jag smaka sushi för första gången (som jag kommer ihåg iaf) gjort av Mattias och Elin. Det var en liten hejdå-middag i Mattias ära eftersom han drar till Indien i två månader nu. Jag är rädd att Google kommer bli överbelastat av mina konstiga frågor nu när han är borta haha.. Även om jag hatar wasabi så var det andra jävligt gott!

Ikväll jag ska åka hem till Fornbohyttan, mammi och jag ska baka lussebullar och pepparkakor och lyssna på julmusik. Det ska bli sketa mysigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0