Onsdagen den 15e december

Goooood Moorgoon!!!
Klockan är nio på morgonen och jag är pigg som en nötkärna! (Eller är det kanske frisk man är? då är jag det med isf!)
När jag såg att jobbet inte ringt mig i morse och jag förstod att jag skulle bli ledig vart jag så uppbusad att jag inte kunde ligga kvar och dra mig! Detta innebar ju så mkt jag kunde göra av den här dagen:
Ligga och glo på tv nån dryg timme
Äta frukost med Mickan och ett yogapass efter det
Åka till Örebro och köpa mig en ny fläshig mobiltelefon! (det är med sorg i hjärtat jag ska slänga min So.Er K810i i väggen.. Du har varit en underbar vän men nu orkar jag bara inte med dig längre. RIP <3)
Kolla på julkalendern halv sex på torget. Spännande!
Middag med min maama och min schwester
Handboll på arenan. Må' ni springa bena' av er pöjkvaskera!!

Känner redna nu, om man räknar bort blodet som sprutar från min näsa, att det kommer bli en underbar dag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0