Fredagen den 10e december

Min dag började bra! Eller natt rättare sagt. Jag brukar ofta vakna i panik när jag ska jobba, för att jag tror att jag försovit mig, men sen somnar jag om igen. Men nu börjar det gå liite för långt: jag vaknar och tror att klockan är sex, får panik och kastar mig upp ur sängen och springer till köket samtidigt som jag säger "nej, nej, nej, nej, neej..!" hög för mig själv. Sen ställer jag mig och kollar på klockan ett tag och ser att den bara är kvart över två på natten... Lucky me (Y)
Sen när jag väl ska gå upp och åka iväg så hittar jag inte mina bilnycklar. Så jag får panik och börjar springa till jobbet för att jag inte vill komma allt för sent. Men jag ringen Lisa (vår produktionschef) och hon är snäll och hämtar en utmattad Liza vid västerplan.
(Teresia hittar senare min bilnyckel i min sko... jag förstår mig inte riktigt på mig själv?)

Nu ligger min lilla korv, mitt hjärta, min kviga, och sover så sött. Bestämde mig för att gå på festen nykter ikväll och se på fan, jag hade nästan  lika kul som jag brukar. Plus att man vaknar pigg och fräsch i morgon. Då är det dags att hämta badtunnan :)

Otroligt bra cover




good najty

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0