She's got you high - torsdag 29e april

She's got you high and you don't even know yet. lalallaa
Avklarat massa prov och en inlämning idag i skolan. Något som jag och Axi kommer få sämst på haha. För vi var verkligen sämst! men men. Sola är avklarat och min 20 min promenad. räknade ut att jag gått 120 min denna vecka. Det är inte så himla illa faktiskt. Fatta om jag orkar hålla på såhär ett tag, då blir det några minuter!
Jag vill göra något men samtidigt inte. Jag tror att jag vill göra nått bara för att solen sticker fram och man får skuldkännslor när man sitter inne ;o Eller så är det för att jag vill att det ska bli fredag och Valborg! Jag och Teresia ska göra sura drinkar med lime och citron. Yummie. Längesen jag såg henne btw, nu får du sluta vara sjuk T!


Här ska liza sova


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0