Fredagen den 13e november

  • Wolli?
    Nu äre mys på högsta volym i Fornis. Verkar som om det är tacokväll för alla ikväll? Oss med. De va gött. Ja jag måste väl nämna att min lilla mys Josefine är här då. Gillar dig lite grann iblann. puss

    Senare ska vi se skräckis, hoppas att den inte suger och man blir besviken.

    fredagen den 13e otur eller ej?
    Otur:
    Spillde ut halva tändsticksasken på golvet i cafét
    Tappade koppar och glas (aldrig hänt innan)
    Ingen hade tid att träna med mig så det blev inge
    INGEN i hela Linde kunde växla lite jävla femhundringar så jag fick sitta på banken tills jag ruttna
    Mitt busskort slutade funka i morse till och från fornis

    Men det är är väl min vanliga tur :)


    Gissa tårtan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0