Hoffmaestro - too gooood for my ears, 4 Maj

Du är så bra jag blir så glad :)

skola skola, ligger efter som fan i svenska B, orkar bara inte med att göra det vi ska, ska läsa klart en bok tills i morgon och ha intervjuat farmor, meeen känns som jag inte gjort nått än?
Dålig LizaGurli!


Varit massa med underbara Josse idag, fäjnt, och så måste hon ju fylla år snart, fan vad jobbig hon ska vara när jag inte köpt present än ;D <3
Cissi lille korv har lämnat mig, kom snart hem igen?

Fest i helgen eller inte är frågan :P får se hur taggad jag är påt,
 

Wonder Woman says good night ;=)






Kommentarer
Postat av: lis

alla vill ha fest i helgen ;)

2009-05-05 @ 10:20:05
URL: http://liseenliz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0