Evil in a closet - 19e maj

Säng, In Flames (låten i trummmmmläxa) blogg och msn nu!

Mja och vad har jag gjort idag då undrar ni? ;)
Vart i skolan har jag varit (duktig) spelade Ultimate Frispy (s??) på gympan, Axi gjorde en snygg pass till mig från andra sidan planen och jag stod i min fyrkant och fångade så snyggt, hihi.

Ämlan (Mli) och jag har sedan spenderat massa tid ihop, det har vart miiis
Köpt svampbob choklad och setat på brygga och velat tagit den och åkt iväg ut i sjön.
Lis fick vara med en stund med, tog lite roliga kort. Men när jag fick höra det jag var rädd för vart jag ledsen tjock gris och drog hem och smällde i mig micropop med Lännnie framför D.H... <3

Vad kan man säga mer om dagen då?
Ja antagligen massor men jag kommer ju aldrig på det förens dagen efter eller nå, lite sent.

Nu ska jag ta min musik och snällt vänta på att John Blund ska ta med mig in i natten
Pyss





Kommentarer
Postat av: lis

neeeej du ska se kortet, det vaaa inte som jag sa :D inte vara ledsen, du är fin!

2009-05-20 @ 09:25:46
URL: http://liseenliz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0