GODMORGON NATIONALDAGEN! - 6e juni

Nu har vi vaknat, Ciss har satti på tevatten och nu ska hon ta si en ciggis

Glömde berätta om resan hit igår:
Jag och Cissi åkte med Ringvall, Vårt första stopp vart på Mc Donalds, där cheeseburgarna var missbildade och tillplattade, (vi beställte 10 st)
Där säger Ringvall: ska vi tanka? neee vi klarar oss nog!
Efter kanske tre km får vi soppatorsk mitt på motorvägen (enfiligt) som tur är hade han några dunkar bensin i skuffen så sen var vi good to go!

Efter att vi irrat runt i kanske 20 min för att hitta hem till Moa så kommer vi fram tillslut, sen när jag ska leta efter min mobil så tappar jag såklart ut en öl på marken som blöter ner hela mig.. ;/ Det slutade med att resan hit vart ganska rolig ändå!

meeen ikväll ska det inte hända några tråkigheter, nu ska vi göra oss schnygga och dra till Moa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0