I’m running in a wheel!!

Trött irriterad och förbannad på pappppiiiiii..  Och på alla dessa regler hela tide "diska tvätta laga maaaaat" vi gör hur mkt som hellst hela tiden men det verkar ju aldrig duga?!??! skit jag vart arg


Denna vecka vart/är lite busy:
måndags: kommer inte ihåg vad jag gjorde :s
Tisdags: klacken
Onsdags: vara lite med josse ;D
Torsdag: SNART kommer tomas hoppas jag :D haha
Fedag: cissi kommer = laxfest <3
Lördag: haha ja då blir det Josse som kommer och underhåller mig med sin näsa.. hihih
Söndag: leedig

Kommentarer
Postat av: mliers

min vecka:

mån - sitta hemma

tis - sitta hemma

ons - sitta hemma

tors - vara med lisa, sitta hemma

fre-lör stockholm

sön - ?



he :D

2009-02-12 @ 22:06:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0