"Duktig filma, sa den lilla gjodungen, och kasta den till fajmoj"

mmh, så kan man ju också säga, helt ensam i sin egen värld när man är fyra år och blir smygfilmad av mamma...
Duktig på att filma vad?
Gjodung? kan den ens prata?
En groda kan väl inte kasta nå? och den har väl ingen farmor? :O

ja  jag vet inte..?


Nu äre inte lång tid kvar till fest, jag känner att jag börjar komma tillbaka till mina vanliga helger igen, ett tag var det lite törrt men nu börjar det ordna upp sig! :D

Fint, fest med Cissi och Josse mfl och kanske ölspel med Axi? haha skitsamma jag ska iaf ha kul!





ps. fan vad cool bild (Y)

Kommentarer
Postat av: axi

inge ölspel utan kny :(!

2009-02-28 @ 22:28:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0