Baby Boy

Bra dag idag , heeh Ica är kuöl :D hehiehine

På lunchen gick jag hem, skönt. La mig i soffan efter jag käkat pizza, drop på mig pläden kollade på Ztv, såg hur solen strålade in genom fönstret och sen kom det en låt som jag inte hört förut, typ father an friend hette den tror jag. då känndes livet väldigt bra för första gången på ett tag. Vet inte varför men det var så mysigt bara :)

Hah har kommit på ett sätt som lyckas få mig glad hela tiden och det är att lyssna på Beyoncé, aldrig vart nå fan av henne, men har kommit på att hon är ju förjävla snygg och duktig :)



Ikväll ska jag hem till min älskling Cissi. Ska möta henne på stationen runt åtta, sen ska jag ge henne en blöt kyss jajaja!!! <3
saknar henne så jag kan grina fan :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0