bomba bomba, jag säger bomba min vän! 29e April

Mmh, ja visst!

Helt slut sen igår, efter en liten fight hemma bestämde jag mig för att ta ut min ilska på att
springa.
Jag sprang tills jag nästan spydde och det ända som fick mig att fatta att jag fortfarande var på jorden var In flames - Trigger. 
Sen kom jag hem och satte mig i duschen i 30 min, helt underbart att vara så trött i kroppen som jag var igår kväll!

Sen kunde jag ju såklart inte somna ändå.. Låg och tänkte på massa saker och vände och vred mig hela tiden.. 


Jag är väldigt taggad till valborg må jag säga! ;)



Häääääärligt väääääädäääer? :D
 ja




Vi tänker på dig hela tiden! du kommer klara det här <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0