Igår vad det julafton (:

Linnie å jag delade säng inatt som vi alltid gör innan jul ^^ På morgonen läste jag ett jätte fint sms som jag hade fått av Gunnar <3 (gud vad jag älskar dig gnu) Btw ficka jag can can parfymen av han i Julklapp. den luktar sketegött :))


VI käkade gröt till frulle så tänkte jag busa lite med mamma å la i en äcklig nöt som såg ut som en mandel i min egen tallrik, så att hon skulle bli helt förvirrad för att det fans TVÅ mandlar :D men när jag väl hade tagit så hade jag ju fått den riktiga mandeln med! så det ar bara att svälja den sketna nöten som jag lagt i och sen bli jätte glad för att jag fick den riktiga mandeln ;D


Sen paketöppning hon mammi där jag bland annat fick en volymmaster, solkort och pengar mm :)


Lite senare bar det av till pappei, där var det jätte mysigt hela kvällen. Jag fick jätte mkt fina saker av alla och är jätte nöjd!

 

Sen kom Gunnar och Micke (som var lite drunk) ;) haha, Gunnar fick ett bowlingklot av pappa, jag tror att han blev JÄTTE klad för det :D sen sov gunnar här och vi hade det jätte bra ;)


Hoppas att alla hade en lika bra jul som jag å min familj hade :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0