Annandag jul :) 26 december

Sitter här på vinden i min fina guld pyamas som jag fick av Helen i julklapp, Linnie fick en svart, med använder den som både pyamas å skjorta haha :D

Vet inte riktigt vad jag ska göra idag, har spelat tvspel hela morgonen, men nu kommer jag inte längre och jag blir bara så jävla förbannad så jag måste gå ifrån tv:n ibland...!


I veckan ska jag gå på bio med Ida, det ska bli jätte trevligt :)

Haha inatt hade jag en väldigt konstig dröm där jag skulle ha en STOR dansuppvisning för 1000tals folk, och jag skulle dansa med idol-Kevin :s jag var iaf skit nervös (eftersom jag inte kunde dansen alls) och vart tvungen att springa på toa. Hah. Fast jag drömmer ju hellre det än att drömma om att tsunamin kommer tre gånger i rad som jag gjorde här om natten :(

Nej nu måste jag hoppa ur min pyamas å göra nå vettigt, funderar på att gå  till Fornis :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0